Moje klasy i szkoły

MOJE KLASY I SZKOŁY - portal dla absolwentów szkół i uczelni


#1 2009-05-31 08:02:46

senis

Gość

Gabinet Terapii Nerwic, Wad i Zaburzeń Mowy LOGOS

.
.
http://med24.pl/pliki/zdjecia/a79ecc1ea3d4529076c6be211401f36d.jpg

Witam na moim profilu internetowym.

Nazywam się Władysław Pitak, jestem z wykształcenia logopedą, psychoterapeutą, muzykoterapetuą, pedagogiem. Posiadam wszechstronną wiedzę i umiejętności w zakresie kształcenia zdolności twórczych i terapii nerwic, wad i zaburzeń mowy, czytania oraz pisania. Przez wiele lat aktywnie uczestniczyłem w różnych formach terapii i ekspresji estetycznej, byłem  wykładowcą akademickim. Prezentowałem swoje dokonania na sympozjach, warsztatach i konferencjach naukowych dotyczących kształcenia zdolności twórczych i leczenia chorób psychosomatycznych przy pomocy muzyki i ekspresji dramatycznej.

W praktyce terapeutycznej posługuję się nowoczesnymi metodami relaksacyjno-treningowymi, w oparciu o rzetelną diagnozę - w ścisłym kontakcie z lekarzami-specjalistami oraz nauczycielami i pracownikami socjalnymi. Jestem założycielem Towarzystwa LOGOS, gdzie obecnie działam jako trener min. animacji muzycznej, psychoterapii czy komunikacji interpersonalnej. Prowadzę też gabinet logopedyczny, który odwiedzany jest codziennie przez pacjentow z zaburzeniami mowy i nerwicami.



http://med24.pl/pliki/zdjecia/e34097d83877dad9b9555cf53fef2961.jpg http://med24.pl/pliki/zdjecia/dfad4be62bbadf949b6322fd98a9f3e5.jpg


http://med24.pl/pliki/zdjecia/76ad631ecc3585205503fbc5d7545521.jpg



Zapraszam do zapoznania się z moją ofertą.

Szanowni Państwo,

Codzienne doświadczenie w leczeniu, terapii sprawia, że wciąż doskonalę i ulepszam moją ofertę tak, aby spełniać w zupełności potrzeby pacjentów. Wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom, stale modyfikuję listę zajęć i dostosowuję do indywidualnych potrzeb klientów.